lie

Alla inlägg under juni 2007

Av Pennie - 28 juni 2007 11:49

Nu säger Matte att det är klart med röstningen ! Så här tycker överlag människor att en blandras bör kosta.


Mindre en 2000:-    20 %

3000 - 4000:-           20 %

5000 - 6000:-           60 %

7000 - 8000:-             0 %

9000 - 10.000            0 %

Mer en 10.000:-        0 %

Totalt har 10 personer röstat.


Överlag tycker människor att en blandras bör ligga mellan 5000:- -6000 :-

Själv tycker jag att vi är värda lika mycket som människor (har de något pris?) Vi har fakriskt bättre lucktsinne och fler ben en människor :D

Mvh Pennie

Av Pennie - 24 juni 2007 23:18

ÅÅÅ vad valpar är söta, titta in på mina lankar på Hornlakes, de har fått cockervalpar. Sedan har grannarna till mig underlater som de vill skall hitta nya hem, någon som är intresserade? Skriv en kommentar i sådant fall :)

Mvh Lie

Av Pennie - 23 juni 2007 22:53

I dag var en dag som var väldigt rolig, började med att Matte av alla körde fyhjuling, brukar vara tjejerna eller Husse som kör men i dag så fick Matte tydligen en knäpp, då jag älskar att följa med Matte var hon en gör så gjorde jag detta även nu. Hon åkte in på vår övredel i skogen som vi äger, och började göra bana i skogen, efter hon gjort 3 olika baner som om de inte skulle räcka svängde hon nu även in på andra sidan tomten som jag inte ens viste man kunde springa på, där var det 2 baner och hon roppade på mig och jag prang och vi hade det SÅ roligt jag busade så klart och genomsköt henne så jag kom först, efter ett tag så kännde jag nämligen på mig var hon var på väg och på vilken bana det vart.  En gång så vart det fel och jag mötte henne men snabb som jag är så fintade jag henne även här. Matte måste tyckt jag var väldigt duktig, för när hon var färdig efter några timmar så satt hon med mig och jag fick klappar och HÄRLIGT vatten som var behövligt efter denna pars. Skönt att få Matte för sig själva då och då :)

Av Pennie - 22 juni 2007 22:52

Så var det midsommar igen och i år var det skönt för oss hundar, ingen i familjen var borta alla var hemma och bara nöjt av detta :)

Av Pennie - 21 juni 2007 13:30

Hej alla

Nu har Nova varit på sin första husvagnssemester allt gick jättebra hon är

så lättlärd. Hon och sin kompis Ronda har tagit sitt första dopp i havet det

tyckte hon var jätte roligt.Annars är allt bra.

Av Pennie - 20 juni 2007 13:16

I dag kom det en krabbat gående när vi stod ute och när jag springer närmare så ser jag att denna valp ser bekant ut, det är Gullan som kommer och hälsar på, Ludde är litte pappig och skall visa sig tuff. Angel tycker det är läskigt med Gullan och är resarverad med det går sedan över, och det blir leka av i några timmar. Jag passar på att lukta i gräset och i busskar omkring vet aldrig om det finns något råtta, men är inte oartig utan är med en del och leker jag med. Får en puss av Gullan som ni ser på bilden. Är en rolig dag, Matte Lie får tårar när hon kommer in i köket och Gullan kastas in i famnen på henne, SÅÅ stor hon blivit lilla Gullan och söt. När det sedan blivit natt och Gullan skall lämna oss så känns det bra att hon vill följa med sin familj, och härligt att få möjlighet att se henne igen.Tack till Gullans familj som vi alla tycker mycket om.

Vov voff .

Av Pennie - 18 juni 2007 23:38

Hej Vänner!

I dag fick Matte ett trevligt samtal i från Pernilla en tjej som köpte Gullan.

De kommer förbi i veckan, skall bli så roligt att få se sötnosen och hennes familj så klart. Skall bli så KUL hoppas på fint väder och skall bli roligt och se om hon känner igen sig :)


I dag har vi hundar haft en lungn dag men lite fart på eftermiddagen, tjejerna spelade kubb och det är roligt att springa mer klossarna, tycker Angel och Ludde, sedan så körde Matte fyrhjuling och de var roligt att jaga den och bli jagad tyckte Ludde. Jag (Pennie) älskar att sitta i bilen så jag var där och övervakade allt :)


Hej hopp att hundvänner!

Av Pennie - 15 juni 2007 13:26

Här är jag med pappa Ludde och dotter Angel.

Jag själv saknar inte valparna alls, men Matte och Husse saknar dem en del, och när det snart är lediga tider, så hoppas de få möjlighet att träffa en del av dem. Och att det fortsätter att komma kort varje månad. Det är 2 av valparna matte inte fått kort på men som det går bra för dem det vet vi.

Ha en bra helg till er alla från oss!


Presentation

Omröstning

Har du din hund försäkrad?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards