lie

Direktlänk till inlägg 15 januari 2008

En dag utan Pennie!

Av Pennie - 15 januari 2008 22:20

Ingen som kommer och väcker mig, i vanliga fall kommer Pennie och buffar på mig då klockan ringt, men tunga steg går jag upp.


Ut med hundarna, det är tyst och allt går så lungt till. Ingen som är med mig på jobbet saknar att känna din värme och jobbar över 12, ingen Pennie som påminner om att det faktiskt är dags att gå ut och ha det roligt.

 ÅÅÅ min stjärna en dag utan dig är inte rolig, saknar dig och går pch sover efter bra många tårar.

Kram Matte

 
 
Inger

Inger

16 januari 2008 07:05

Tårarna rinner och jag ser knappt texten som du har skrivit. Jag känner igen varje ord när jag läser, hon var precis som min Fabiola, den vackraste, klokaste och duktigaste hund man någonsin har haft och kommer att få. Men som du skriver, vi vet att de får det bra när vi själva kan ta beslutet och hon har säkert redan hittat sin faster Fabiola på andra sidan. Jag har berättat för Pennies pappa Basil att även han kommer att få träffa dem en dag på andra sidan bron och troligen tar det inte så lång tid, han är ju 13 år och har tyvärr sitt onda öra som inte vill läka utan att han medecineras, tyvärr har vi inte orkat tagit beslutet om hans öde ännu.
Nu får vi hoppas att lilla Angel kan ta Pennies plats och bli den stjärna som du alltid innan har haft.
Kram Ia, Lasse, Basil och alla cockrarna

http://www.hornlakes.se

 
Pia, Pers lillasyster

Pia, Pers lillasyster

17 januari 2008 13:25

Gråter faktiskt jag oxå. Inser ju att vi kanske måste besluta om ngt när det gäller Gilda, 9 år. Hon e glad ena stunden sen slåss hon ,ed sin lillasyster, Kickan 4 år. Kickan är nog på samma rang nu, om inte högre, så tyvärr är det läskiga slagsmål. Vad skönt förresten att ni sparade en valp, kan vara en tröst...Kram

http://piabrejding.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pennie - 6 juni 2009 21:12

Hej på er! Nu var det länge sedan jag skrev. Här är det skönt nu när det blivit vår. Jag funderar på att stänga ner denna sida, då det inte kommer in så mycket kort på hundvalparna mer :-( åren går och jag hoppas att ALLA har det bra. Tror att det är...

Av Pennie - 28 december 2008 23:28

HEJ! Det var ett tag sedan jag bloggade, har haft så lite tid. Jag kan berätta att Pennie nu alltid i med mig som min skugga fast hon gått över till andra sidan. Har tatuerat henne på min vänstra skuldra :D Det är det bästa jag gjort känns så bra :-D...

Av Pennie - 18 juli 2008 23:59

Nu var det ett tag sedan jag var inne och skrev. Det har hänt en hel del och tiden räcker inte till som man vill.   Saknaden efter Pennie har varit väldigt tung att bearbeta, har förlorat mina tidigare hundar, men detta var helt klart det jobbigaste ...

Av Pennie - 23 mars 2008 00:00

VI VILL ÖNSKE ER EN GLAD PÅSK! TA HAND OM ER OCH LUDDE OCH ANGEL HAR FÅTT BLIVIT AV MED ALL PÄLS :) ...

Presentation

Omröstning

Har du din hund försäkrad?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards