lie

Alla inlägg under september 2007

Av Pennie - 30 september 2007 00:22

I dag var vi och hälsade på Elton. Han har blivit så stor och snygg.

Så roligt att träffa hans hela familj och bor så fint gör han.


Det som är väldigt sorgset är att Elton har fått Aktros och äter nu medecin,

Håller tummarna att han kommer att må bra även när medecinen är slut.

Det finns hundar som får detta och vet inte varför kan hända vad för ras som hälls det är de jag vet.


Här kommer fina kort!



Av Pennie - 17 september 2007 21:13

ÅÅÅ så var det måndag igen *suck* inte hunnit med hälften som man skulle :(

Men även om Måndagar är lite jobbiga så har vi väldigt roligt för nu har vi varit på klicker kurs. Det är så ROLIGT och måste säga att det liknar inte någon kurs jag gått tidigare, har är det inte att man måste vara renrasig eller en hund, här är alla välkomna, men det finns en regel, dra inte i kopplet, här har man det roligt med sin hund, helt annat som jag är van med, men man lär sig så länge man lever :)


Tro det eller ej men vi har en minigris som kan sitt, ligg och fattar vad klicker handlar om :) Vi var med på ett hör i tidningen i veckan som var.


Ett tips! Gå en kurs ha kul med din hund, måste säga att jag är en riktig hund människa som läst mycket hundpsykologi och gått en del utbildningar, men även jag känner att det behövs att man tar denna tid

med sin hund, man lär sig massor av varandra och har det så roligt.


Hört en fågel som säger att en liten tik börjat löpa av valparna, ingen valp längre :) Är det några av er andra som börjat?


Mvh  Lie

Av Pennie - 15 september 2007 00:35

Jag ha nu är matte uppe tidigt igen, kl.06.00 hmm jag vill inte gå upp, men okej kan vara skönt att kissa.

Kl är 07.00 matte ber mig hoppa in i bilen, roligt!

kl:08.00 Nej vet. igen, inte roligt, tvingad att sitta still.

Sätter mig i mattes knä, känner att jag vill vara en knähund i dag :)

kl.blir 10:45 nu åker vi hem allt är bra, kunde jag väl berätta behöver inte åka enda till detta ställe,men vad gör man.


Hemma hade min Mattes mamma kommit och man, Ludde och Angel var lösa och de ville inte gå in tills jag fick dem gå in, jag är till stor hjälp säger matte, sista tiden har matte kallat mig för hennes stjärna, hon säger att jag är smart och kanon duktig, roligt att matte uppskattar mig.

Trevlig helg alla mina valpisar!

Av Pennie - 5 september 2007 22:19

Av Pennie - 4 september 2007 15:21

Här kommer en sen sommar hälsning från Nova.Jag mår bara bra,växer och blir

stor,liknar en liten springerspaniel.Matte tycker att jag är

bortskämd,ligger i sängen.och ska vara med överallt,men jag tror matte tycker

det är roligt.Idag har vi varit i skogen och plockat kantareller Ronda var

också med,vi busade och badade i en sjö. Hälsar till min mamma och alla syskonen.

Av Pennie - 3 september 2007 15:01

I dag pratatde matte med den älsta valpköparen hon är en pigg härlig dam på över 80 år som köpte lilla Priken av oss, hon är hennes ögon sten och hon är så go och glad. Roligt att höra att allt är bra :)

Hoppas få lite kort svart :0


Av Pennie - 2 september 2007 15:16

Efter kvälls-promenaden ska hon Siri få

göra något hon gillar hon ska få bada.


Presentation

Omröstning

Har du din hund försäkrad?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards