lie

Alla inlägg under december 2007

Av Pennie - 19 december 2007 23:58

Letat efter bilder på valparna en del har jag ej fått kort ifrån.

Roligt är att vi har bra kontat med de flesta, men en del skulle vara roligt att höra mer ifrån :0


Kommer ihåg den dagen de vart födda vilka underbar små liv.

Och vilken mamma de har :)


Jag hoppas att alla av er har fått ett bra kärleksfullt liv med människor som älskar er. Vi tänker på er alla och tårarna rinner för kinderna när jag tänker på er, en härlig tid att få äran att se er bli födda och se hur ni utvecklas,

och att ni alla har hamnat hos bra familjer. Tildas matte ringde i dag, haft otur med att få löss, men det är nu åtgärdat önskar en god jul.

Hoppas vi kan träffa er till våren!


Kram Pennie

Av Pennie - 19 december 2007 23:45

Hej alla syskon
 
Vill önska er alla en God Jul och Gott Nytt år även en hälsning till mina föräldrar.
Kram på er alla från Nova


**************************************************
********************************************

I dag kom ett jul kort från Ängla med familj, vi tackar för det och hoppas ni får ha en bra jul :)


Kram Pennie


Av Pennie - 13 december 2007 22:18

Hej alla där ute i rymden :)

Här har det varit fullt upp så matte har ej hunnit hjälpt mig att skriva :0


I december är det så mycket delas med Jobb men även skola, kvartsamtal,

barn som skall åka fram och åter och mitt uppe i allt så går hon och husse på kurs på måndag kvällar.


Allt är bra med oss men när det närmar sig -20 så vill vi inte vara ute på långa promenader utan vi följer glatt med matte in efter ett tag.


Hur har ni det i kylan ??

Kommentera vet jag :)

Kram Pennie!

Presentation

Omröstning

Har du din hund försäkrad?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards