lie

Alla inlägg under oktober 2007

Av Pennie - 27 oktober 2007 17:53

Allt är bra har knappt någon medecin att ta, då jag blir så stressad och inte mår bra så har jag nu trappat ner med corteconet, så jag är mig själv mer nu säger matte. Nu är det full fart och vi har fått en till familjemedlem, han är 7 månader och heter Hades, han är en Dobberman/ vitschäfer.


Det går bra jag har inget imot honom alls :)

Matte säger att jag är en pärla vilket jag också är, även med andra hundar.

Voff från Pennie

Av Pennie - 22 oktober 2007 22:05

Jaha så skall jag till vet. igen. Kolla prover och sedan så även en knöl som jag har vid ena tutten, mår inte så bra är stressad då jag inte får vara med matte. Kan inte vara i bilden som jag alltid älskat. Kan inte rå för det med är inte mitt gammla vanliga jag.


Mvh Lie



Av Pennie - 1 oktober 2007 23:01

Ja ha så var det måndag och matte åker i väg med Ludde och Angel och jag får stanna hemma :( Tjock börjar jag bli, matte säger att det klär mig och att det är korteconet som gör det.


Hittade en bild på när Elton är liten och en fin bil bara tagen för ett par dagar sedan. Första bilden är jag Pennie och sedan Angel elton som lite och nu som stor!



Av Pennie - 1 oktober 2007 00:42

Angel har blivit även hon stor, skall snart vägas.


När vi är ute så älskar hon att springa med grästuvor, Ludde och hon lekar ofta ta fatt.


Presentation

Omröstning

Har du din hund försäkrad?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards